понедельник, 31 января 2022 г.

 1 класс завданя на 04.02.2022


Тема уроку: Вправи з психогімнастики

Для психічного здоров’я людині необхідна збалансованість емоцій. Розлад почуттів сприяє виникненню емоційних розладів, які приводять до відхилень у розвитку особистості дитини. Невміння висловити свої почуття, скупість, негнучкість або неадекватність міміко-жестової мови ускладнює спілкування дітей з товаришами та дорослими. Діти з вадами розумового розвитку не можуть жестами показати точні характеристики предметів. Вони значно гірше, ніж діти з нормальним інтелектом, розрізняють почуття на обличчі іншої людини. Недостатня диференційованість рухів мімічних м’язів призводить до недорозвитку лицьової моторики та невміння висловити свої почуття.

Ось чому на уроках ритміки необхідно приділяти увагу вправам з психогімнастики. У першому класі слід навчати дітей елементів техніки виразності рухів, використовуючи їх у вихованні емоцій, а потім у техніці набуття навичок саморозслаблення. Дитина повинна зрозуміти, що між думками, почуттями та поведінкою існує зв’язок. Виконуючи вправи з психогімнастики, діти вивчають різні емоції, можливість керувати ними. 

   Без уміння керувати емоціями не можна також виховувати дитину у моральному відношенні. Адже В.О. Сухомлинський зазначав, що розвинені почуття, висока емоційна культура – це, образно кажучи, абсолютний музичний слух моральної вихованості.

Під час вправ із психогімнастики діти розвивають міміку. Їхні жести і пантоміміка стають більш усвідомленими, різноманітними. За допомогою цих вправ можна навчити дітей розпізнавати і висловлювати такі почуття, як радість, здивування, огида, гнів, цікавість, острах, сором, провина.

   Для розвитку уяви дітей необхідно навчити їх ігрового перевтілення. На заняттях з ритміки добирається нескладний сюжет за малюнком. Діти повинні відтворити в своїх рухах той чи інший ігровий образ, закладений у темпі музичного твору.  Наприклад, зобразити пташку, яка летить, веселого чи сумного зайчика, клишоногого ведмедя, голодного вовка, хитру лисицю.

Вправи «Маленький актор»

Треба показати:

v вираз обличчя людини, яка їсть кислий лимон;

v вираз обличчя людини, яка їсть солодке варення;

v вираз обличчя людини, яка п’є дуже гарячий чай;

v як дитина вдихає аромат квітів;

v як людина питиме дуже гіркі ліки;

v як шив і вколовся голкою, як у темряві шукає двері, як сміється від лоскотання;

v як би себе повів, коли звучить дуже голосна музика;

v як займається боксом, як захищається від нападника, як спокійно іде, як швидко біжить;

v як дивиться на дуже яскраве сонце, як роздивляється себе в дзеркалі;

v як задихається від диму, як вдихнув свіжого повітря.

Вправа «Смайлик»

До малюнків дібрати назву почуттів і сказати, який смайлик: здивований, радісний, засмучений, злий тощо.

     Роздивитися малюнки із зображеннями міміки:

          

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 2 клас урок на 10.02.2022