Уроки Хореографії для 3 классу

3 клас завданя на 04.02.2022

Тема уроку: Музично-пластичні імпровізації на відображення характеру музики 

Танці маленьких звірів 

Мета. Розвиток вміння передавати в пластичних образах різних героїв. Хід гри. Педагог дає пояснення і завдання: «Всім відомий «Танець маленьких каченят», в якому рухи танцю нагадують відкривання дзьобика, махання крильцями і хвостиком. Спробуйте на запропоновані мелодії виконати танці з рухами інших тварин і виконайте їх». Теми для танців: танець маленьких кошенят, танець маленьких лошат, танець маленьких поросят, танець маленьких мавпочок тощо. Музичний супровід: мелодії що відповідають характеру запропонованих героїв. 

Живі іграшки 

Мета. Розвиток вміння передавати в пластичних образах різних героїв. Хід гри. Педагог дає пояснення: «Іграшки – це маленькі копії звірів і людей. Майстри, що виготовляють іграшки завжди прагнуть створити іграшку подібною до живої. Але «оживити» іграшки можна і по-іншому. Для цього треба уявити себе такою іграшкою, що ходить, сидіть, говорить. Завдання: Спробуйте за допомогою жестів, звуків, рухів відтворити живих: гумового Крокодила Гену; дерев'яного Буратіно; плюшевого Вінні-Пуха тощо. Музичний супровід: мелодії що відповідають характеру запропонованих героїв. В додатку представлені різні види музикальних ігор, які допоможуть педагогу в організації виховного та навчального процесу. Ігри на знайомство допоможуть дітям переступити бар'єр, який виникає при знайомстві, враховуючи вік дітей. Педагогу ці ігри допоможуть краще пізнати кожну дитину та дібрати індивідуальний підхід до дітей. Ігри на перевірку домашнього завдання роблять навчальний процес більш цікавим та мотивують дітей на запам'ятовування, та закріплення пройденого матеріалу.





3 клас завданя на 28.01.2022

Тема уроку: Пластичні вправи на виразність міміки.

 Вправи на виразність міміки Міміка – виразні рухи м’язів обличчя, яка передає без слів про ті чи інші почуття людини. Якщо людина посміхається, значить, вона радіє; стулені брови й вертикальні складки на лобі говорять про гнів і незадоволення. Багато може розповісти погляд людини – прямий, відвертий, притуплений, довірливий, ласкавий, похмурий... Загальний вираз обличчя може бути сумним, огидливим, самовдоволеним, байдужим, щасливим. Міміка буває живою, млявою, збідненою, маловиразною, спокійною. Олена Мартиненко 

 „Злюка” Хлопчик сидить на стільці і, поки всі діти весело граються, позирає на кожного похмуро і незадоволено. Міміка: брови насуплені, верхню губу закусити.

 „Кривляка” Коли хтось входить до кімнати, хлопчик починає звертати на себе увагу, кривлячись та роблячи різні гримаси. 

 „Сердитий дідусь” Хлопчик приїхав до дідуся в гості і без дозволу пішов у ліс з друзями. Дідусь розсердився. Міміка: насупити брови. 

„Острів плаксіїв” Мандрівник потрапив на чарівний острів, де живуть тільки плаксії. Він намагається їх заспокоїти, але вони відштовхують його і продовжують ревти. Міміка: брови підняти і звести, рот напіввідкрити. Етюди радості

 „Теплий дощик” На вулиці так спекотно, що в дітей навіть немає бажання гратися. Раптом почався дощик. Дітям приємно, вони підставляють обличчя теплим, прозорим крапелькам. Виразні рухи: голова відкинута назад, рот напіввідкритий, очі заплющені, м’язи обличчя розслаблені, плечі опущені.

 „Ласощі” На день народження Оленка принесла в дитячий садок цукерки та печиво. Вона пригощає друзів – солодощі їм дуже подобаються. Виразні рухи: усмішка, жувальні рухи.

 „Ранок” Теплий промінчик сонця впав на землю – почали прокидатися квіти. Вони підставляють теплу і світлу кожну свою пелюстку. Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити. Спочатку піднімається голова, випростовується тулуб, руки піднімаються врізнобіч – квітка розквітла (голова трохи відкидається назад, повільно повертаючись за уявним сонцем). Очі заплющені, посмішка, м’язи обличчя розслаблені. 

„Зустріч” Довго Сергійко не був у бабусі й дуже за нею сумував. Але ось настало літо, і батьки хлопчика відвезли його до бабусі. Як же зрадів Сергійко, коли вони зустрілись. Виразні рухи: посмішка, обійми. 

Етюди журби 

„Неслухняні діти” Не дозволяла мати Тетяні й Назару їсти зелені яблука з дерев. Не послухались вони наказу, наїлись недозрілих та ще не митих плодів і їм стало погано. Виразні рухи: брови трохи підняти і зсунути, очі прищулені. Тулуб зігнути, живіт втягнути, руки притулити до живота. 

„Гномик втомився” Маленький гномик несе на спині велику важку шишку. Ось він зупинився, поклав шишку біля ніг і говорить: „Я так стомився, я дуже стомлений”. Виразні рухи: стати, руки звисають уздовж тіла, плечі опущені.

 „Невдале свято” На новорічному святі Наталці не сподобалося. Навіть Дід Мороз не подарував їй подарунка. Вона прийшла додому дуже засмученою. Виразні рухи: уповільнена хода, схилена голова, зведені брови, опущені кутики губ. 

 „Холодно” Іванко не послухався мами – не вдягнув шапки. Тепер стоїть і ледь не плаче, бо змерз. Виразні рухи: коліна зігнуті так, що одне прикриває друге, руки біля рота, дихає на пальці й цокотить зубами. 

Етюди неприємних емоцій 

„Я винен” Хлопчик без дозволу з’їв цілу банку варення. Коли прийшла мама, він злякався, що його покарають, і сказав, що це зробила його молодша сестра. Дівчинку покарали, а старшому брату було дуже соромно. Виразні рухи: голову нахилити вперед, брови підняти і звести, кутки рота опустити. 

„Неслух” Хлопчик не слухав у садочку вихователя, і мама через те дуже засмутилася. Він переживає за свій вчинок. Виразні рухи: голову нахилити вперед і втягнути у плечі. Ноги прямі, руки звисають уздовж тіла. Брови підняти вгору і звести, кутики губ опущені. 

„Солоний чай” Сестричка переплутала і поклала у чай замість цукру сіль. Кирило покоштував його, йому не приємно. Виразні рухи: голову відхилити назад, брови насупити, очі прижмурити, верхню губу підтягнути до носа, ніс зморщити. 

„Дюймовочка” Вихователь пригадує з дітьми уривок з казки Г.Х.Андерсена „Дюймовочка”, а саме, коли хрущ приносить крихітну дівчинку на дерево, де він живе. Його друзі оглядали Дюймовочку з голови до ніг і говорили: „У неї тільки дві ніжки! Гидко дивитись! У неї немає вусиків! Яка у неї тоненька талія! Фі! Вона зовсім, як людина! Як некрасиво!” Діти зображують хрущів і з зневагою дивляться на дівчинку Дюймовочку. Виразні рухи: дивитись зверху униз, голову відкинути назад, брови трохи підняти, обличчя витягнути. 

„Боязкий хлопчик” Батьки хлопчика затримались на роботі. Він боїться самотності, нерухомо сидить на стільці і зі страхом дивиться на двері… А якщо в іншій кімнаті хтось притаївся? Виразні рухи: голова відкинута назад і втягнута у плечі. Брови підняті вгору, очі розширені, рот відкритий, наче для вигуку.

 „Гроза” За вікном гроза. Періщить дощ. Блискає блискавка. Гучно гримить грім. Діти вдома самі. Вони стоять біля вікна і під час гуркоту грому їм страшно. Виразні рухи: голову задерти і втягнути у плечі. Очі широко розкрити, рот відкрити, долоні наче відгороджують від обличчя страшне видовище.

 „Як я загубився” Миколка пішов з батьками до зоопарку. Біля клітки з мавпочками затримався. Коли побачив, що залишився наодинці, розгубився і не знав, куди йти. Виразні рухи: голову нахилити вперед, плечі втягнути і трохи підняти, брови підняти і звести, губи розтулити, щоб було видно перший ряд зубів, одна рука з силою стискає іншу. 

Етюди здивування

 „Круглі очі” Одного разу на прогулянці діти побачили, як бігає... ганчірка. Коли її підняли, то здивувалися: там сиділо маленьке кошеня. Педагог пропонує дітям показати, які круглі очі були у дітей, коли вони побачили „живу ганчірку”.

 „Фокусник” У цирку діти бачили, як фокусник поклав у ящик яйце і накинув накривку, а коли відкрив…, з’явилося маленьке курча. Педагог пропонує показати дітям, як вони здивувались, коли замість яйця побачили курча. Виразні рухи: відкрити рота, брови й верхні повіки ледь підняти.






3-А и 3-Б класи на 12.04.2021

3-В класс на 14.04.2021


Тема уроку: Танцювальні комбінації з вивченими елементами 

1. Повторення вивчених рухів українського танцю:

https://www.youtube.com/watch?v=EiJsx0q_624&ab_channel=%D0%92%D0%B8%D1%85%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D1%81

На основі вичвчених рухів скласти свою комбінацію.
2. По наступному відео, вивчити рухи сучасного танцю, та вивчити подану комбінацію. 

https://www.youtube.com/watch?v=qtXzpb8wr0g&ab_channel=%D0%A1%D0%A1%D0%A2Shake
3. Танцювальна руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&ab_channel=iLearn

Тема уроку для 3-В класу на 14.04.2021: Етюди. Російський етюд. Традиційні російські кроки, припадання та інші рухи. 

Розібрати рухи окремо вивчити. Та вивчити етюд на основі рухів російського танцю. 

https://www.youtube.com/watch?v=XvscAU_n8UU&ab_channel=ZolushkaBalletSchool





3-А и 3-Б класи на 05.04.2021

3-В класс на 07.04.2021


Тема уроку: Поворот на півпальцях (типу сутеню). Поворот на двох припаданнях. 

Battement soutenu [Баттман сотэню] – открытие работающей ноги через положение sur le cou-de-pied вперед, в заданном направлении с одновременным приседанием на опорной ноге и «втягиванием» обеих ног в V позицию. Исполняется плавным и непрерывным движением. Развивает силу ног, выворотность, эластичность мышц и координацию. Может исполняться носком в пол, на 45° и на 90° на всей стопе и на полупальцах. Изучается на музыкальный размер 4/4. Законченная форма выполняется на 2/4, каждый элемент на – 1/8.

Battement soutenu en tournent [Баттман сотэню ан турнан] (в повороте) – исполняется с поворотом на 180° и 360°. Поворот происходит на двух ногах в момент «втягивания» обеих ног в V позицию. При «втягивании» работающей ноги назад – делается поворот en dehors. При «втягивании» работающей ноги вперед – делается поворот en dedans. Поворот совершается на полупальцах.


Відео-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=2IBwEYaXXeY&ab_channel=DANCEHELP


Припадання - Проста доріжка. Вихідне положення — третя позиція ніг.

На «раз» — невеликий злегка «виворітний» боковий крок правою ногою праворуч на всю ступню, трохи присідаючи. Ліву ногу відірвати від підлоги і наблизити ступню ззаду до правої, трохи нижче кісточки; коліно злегка зігнути і спрямувати вбік, підйом вільний;

на «і» ліву ногу опустити позаду правої на півпальці, злегка випрямляючи її в коліні.

Руки знаходяться на талії.





Завдання: Танювальна терапія. Включити улюблену музику, пісню...закрити очі та танцювати від душі. А потім кожний мені розкаже, які в ньго були ємоції і відчуття. (може стало краще, веселіше, задорніше, а може навпаки грустно, одиноко...)





3-А и 3-Б класи на 18.01.2021

3-В класс на 20.01.2021



Тема уроку: Підготовка до каблучних рухів, опорна нога на півпальцях, удар працюючою ногою об підлогу за VI позицією. 


Каблучні вправи поділяються на низькі, середні й високі та полягають в тому, що працююча нога відкривається на п’ятку і повертається у вихідну позицію (здебільшого V), водночас п’ятка опорної ноги спочатку опускається на підлогу, а потім підіймається над підлогою (положення півпальці). Каблучні вправи виконуються в характері білоруського, українського, російського та інших народних танців. 

Розберемо три види каблучних вправ. 

1. Battement tendu  3.

Вихідне положення - третя позиція ніг, права нога попереду. Музичний розмір  2/4 (або 4/4).

1-й такт. На "раз" - п'ятку опорної ноги з акцентом опустити на підлогу. Вод­ночас праву руку провести в першу позицію. Ступню правої ноги підняти до кісточки лівої у виворітному положенні з ненапруженим підйомом.

На "і"  праву ногу рвучко винести вперед на п'ятку носком угору, корпус від­хилити назад, голову повернути праворуч. Руки провести в другу позицію.

На "два" - п'ятку лівої ноги відірвати від підлоги, злегка притупнувши. Праву ногу рвучко відірвати від підлоги й, згинаючи коліно, підтягнути до кісточки лівої ноги. Корпус випростується. Праву руку залишити у другій позиції" долонею вгору.

На "і"вдарити ступнею правої ноги об підлогу за третьою позицією, акцентуючи удар невеликим кидком голови. Праву руку закрити на талію на "раз" наступного такту.

Так само рух виконують убік та назад ("хрестом") або по кілька разів в одному напрямі. При виконанні руху вбік корпус нахилити до робочої ноги (або від неї), в тому ж напрямі повернути й голову. Рука на талії.

При виконанні руху назад корпус нахилити дещо вперед, а голову повернути праворуч. Руку на "раз-і" відкрити в другу позицію, на "два-і" продовжувати тримати в другій позиції.

Рух можна ускладнити додаванням підскоку на опорній нозі. У першому варі­анті: на "раз" підскочити на півпальцях лівої ноги. В другому варіанті: на "раз" і на "два" підскочити на півпальцях лівої ноги.

Вправа виконується по одному разу "хрестом" (двічі) і займає шістнадцять так­тів музичного супроводу.

2. Battement tendu  4. Виведення ступні вперед і переведення з носка на п'ятку та з п'ятки на носок.

Вихідне положення - третя позиція ніг, права нога попереду. Музичний розмір - 2/4.

На "раз" — провести праву ногу вперед на носок {рис. 8). На "і" — перевести ступню з носка на п'ятку. На "два" — перевести ступню з п'ятки на носок. На "і "- поставити праву ногу в третю позицію попереду лівої. Руку можна залишати у вихідному положенні протягом усієї комбінації або за­кривати і відкривати через такт на "раз". Так само рух виконують убік та назад ("хрестом") або по кілька разів у одному напрямі. 

3. Battement tendu № 5. Винесення ноги вбік на п'ятку та перенесення з носка знову на п'ятку. 

Вихідне положення третя позиція ніг, права нога попереду. Музичний розмір 2/4. У характері українського танцю. Може виконуватися в характері російського, молдавсько­го та білоруського танців.

Протягом усього часу виконання руху коліна зігнуті.

1-й такт. На "раз"  п'ятку лівої ноги з акцентом поставити на підлогу, водночас праву ногу підвести до кісточки лівої ноги, не напружуючи підйом. Праву руку ви­вести в першу позицію долонею вгору. На "і" - праву ногу ривком вивести вбік на п'ятку, водночас п'ятку лівої ноги відділити від підлоги. Праву руку відвести вбік на рівень другої позиції долонею вго­ру. Голову та корпус нахилити праворуч униз до ноги.

На "два" — п'ятку опорної ноги з акцентом опустити на підлогу, водночас праву ногу відділити від підлоги. Корпус випростати.

На "/" - праву ногу, повертаючи коліном униз, опустити півпальцями на під­логу. Корпус повернути правим плечем трохи вперед до палиці, водночас закриваючи праву руку на талію. Голову повернути до правого плеча.

2-й такт. На "раз" ліву ногу з ударом п'яткою опустити на підлогу.

На праву ногу перевести з півпальців на п'ятку, водночас п'ятку лівої ноги відділити від підлоги. Корпус повернути праворуч униз до ноги. Погляд спрямований на праву ногу.

На "два" п'ятку лівої ноги з акцентом поставити на підлогу, водночас праву ногу, зігнуту в коліні, підвести до кісточки лівої. Корпус випростати.

На "і" — праву ногу з ударом поставити в третю позицію попереду (або позаду) лівої ноги. Голову трохи підняти підборіддям догори.



3-А и 3-Б класи на 11.01.2021

3-В класс на 13.01.2021

Тема уроку: Середній батман убік з 3 позиції з ударом об підлогу напівпальцями. Вивчення руху "flic flac" 

https://alfiakhabirova.ru/klassicheskij-tanets/chetvyortyj-god-obucheniya/flic-flac


https://www.youtube.com/watch?v=J0iq4DTUWoE&ab_channel=%D0%9C%D0%91%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%A6%D0%A0%D0%A2%D0%94%D0%B8%D0%AE%D0%9C%D0%9E%D0%93%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BD

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 2 клас урок на 10.02.2022