Уроки Хореографії 2 клас

2 класс завданя на 27.01.2022


Тема уроку: Танцювальна імпровізація "Казковий ліс" (передати образи тварин за допомогою кроків і рухів)

„Зайчик” – м’які, пружні стрибки на двох ногах, „передні лапки” – руки зігнуті в ліктях, кисті м’яко звисають коло грудей. Бігає „зайчик” швидко, відкидаючи назад „лапки”, тулуб при цьому дещо нахиляється вперед. 

„Ведмідь” – ходить перевалюючись, важко підтягуючи ногу, коліна трохи зігнуті, стопи ставить клишоного (носками у середину). Тулуб для збереження рівноваги дещо відкинути назад, голову тримати прямо. Руки трохи зігнуті в ліктях, розвести в сторони, кисті звисають м’яко, пасивно. Під час ходьби „ведмідь” може повертати голову в різні боки, начебто принюхуючись і прислухаючись до навколишнього.

 „Курчата” – бігають на півпальцях швидко, метушливо, наслідуючи рухи справжніх курчат. Руки відведені назад або притиснуті ліктями до тулуба й розкриті в сторони, кисті передають тріпотіння крилець. Показуючи, як курча дзьобає, треба тулуб трохи нахилити вперед і похитувати головою, наче „дзьобаєш”. Олена Мартиненко 

 „Півник” – ходить поважним кроком, плавно піджимаючи під себе, а потім випрямляючи вперед ногу для кроку. Голова гордо піднята вгору, руки можна тримати за спиною. 

„Гуси й качки” – ходять перевалюючись, можна використовувати ходьбу у напівприсіданні, опираючись руками на коліна (пальцями усередину, лікті в сторони). Зупиняючись, „гуси” можуть “витягувати шиї і шипіти”, втікаючи, „гуси” широко „махають крилами”.

 „Пінгвіни” – ходять, поперемінно переступаючи з ноги на ногу, не згинаючи коліна, виконують поступове присідання, крутячи стегнами, ніби чистять свої хвостики. 

„У світі тварин” Педагог повинен підібрати музичні твори, що відповідали б характеру різних тварин. Бажано, аби музика була знайома і зрозуміла дітям. Діти стають кружка. Звучать різні уривки музики. Діти за бажанням виходять на середину кола та імітують рухи тієї чи іншої тварини. При повторенні музики всі виконують показану імпровізацію. 


2-В класс завдання на 14.04.2021

2-А і 2-Б завдання на 16.04.2021


Тема уроку: рухова імпровізація під музику різних темпів. 

1. Подивіться відео

https://www.youtube.com/watch?v=FjPSh5NLcuA&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Завдання:

- які темпи музики ви запамятали?

- підібрати під різні темпи музику яка вам подобається.

- вибрати один із варіантів и з танцювати під неї. 

2. Танцювальна хвилинка:

https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg&ab_channel=iLearn



2-В клас завдання на 07.04.2021р

2-А і 2-Б класи завданя на 09.04. 2021р



Тема уроку: Імпровізація рухів. Музичні ігри.

Танцюва́льна імпровіза́ція — це виконання певних танцювальних елементів безпосередньо у танці без попередньої підготовки.

Специфіка імпровізації, як найактивнішого виду творчості полягає у тому, що виконавець, передаючи у танці своє індивідуальне ставлення до музичного образу, нікого не повторює, а створює зовсім новий продукт творчості.

Для занять творчою імпровізацією потрібна творча пам’ять, яка тренується запам’ятовуванням комбінацій вправ даного уроку. Учням час від часу пропонується запам’ятати й на наступному занятті показати вправи.

Завдання: включіть улюблену музику, закрийти очі і рухайтесь так як вам хочеться, як ви відчуваєте. Перед цим, перегляньте відео-урок про імпровізацію.

https://www.youtube.com/watch?v=PFcwWAURtNE&ab_channel=%D0%9F%D0%BE%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%8E%D0%B9%D0%BC%D0%BE

Виконуй рухи разом із зірками телебачення
Зіграємо в музичну гру "А ти готовий?"










2-А і 2-Б клас на 20.01.2021

2-В клас на 22.01.2021

Тема уроку: Згинання до щіколотки і відривання  працюючої ноги у вільному положені вперед на 3/5 з одночасним підскоком на опорній нозі (угинання).

Вивчення нового руху "Угинання"

На "раз-і" підстрибнути на лівій нозі й опуститися на всю ступню або на низькі півпальці, коліно трохи зігнуте. Праву ногу зігнувши в коліні, наблизити ступнею (підйом витягнутий) попереду до кісточки лівої ноги, коліно відхилити в право. 

На "два-і" підстрибнути на лівій нозі. Праву ногу, розгинаючи в коліні виворітно, витягнути уперед-назад, підйом вільний. Корпус трохи повернути лівим плечем уперед. 

Те ж саме з другої ноги. 

Дивимось відео-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=hu82tjgxh90&ab_channel=%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%A6%D0%94%D0%AE%D0%A2%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82






2-А і 2-Б клас на 15.01.2021

2-В клас на 13.01.2021

Тема уроку: Чергові кидки з перескоками з однієї ноги на другу, вперед по VI позиції на низьких півпальцях (Чосанка)

Методика виконання руху "Чосанка":

Виконується на два такти. Вихідне положення – шоста позиція ніг. 
На затакт «і» – переносячи вагу корпуса на праву ногу, відокремити ліву ногу від підлоги. Руки опустити вздовж корпуса. 
1-й такт. На «раз-і» – опуститися на ліву ногу, праву, пряму в коліні та підйомі, різко вивести вперед невисоко над підлогою. Корпус прогнути в поясі; руки, прямі в ліктях, вивести вперед, трохи вище плечей, долонями вниз. На «два-і» – перескочити на праву ногу, поставивши її поряд з лівою за шостою позицією, одночасно ліву ногу, пряму в коліні та підйомі, різко вивести вперед невисоко над підлогою. Положення корпуса залишається попереднє. 
2-й такт. На «раз» – повторити рухи, що виконувалися на «раз-і» 1-го такту. На «і» – повторити рухи, що виконувалися на «два-і» 1-го такту. На «два-і» – повторити рухи, що виконувалися на «раз-і» 2-го такту. 
 Як варіант чосанка може виконуватися окремо, тобто рухи 1-го та 2-го тактів набирають самостійності. Рух гуцульський, загальний для дівчат та хлопців. Темпи швидкі.


Вивчаємо відео:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

 2 клас урок на 10.02.2022