2 класс завданя на 27.01.2022
Тема уроку: Танцювальна імпровізація "Казковий ліс" (передати образи тварин за допомогою кроків і рухів)
„Зайчик” – м’які, пружні стрибки на двох ногах, „передні лапки” – руки зігнуті в ліктях, кисті м’яко звисають коло грудей. Бігає „зайчик” швидко, відкидаючи назад „лапки”, тулуб при цьому дещо нахиляється вперед.
„Ведмідь” – ходить перевалюючись, важко підтягуючи ногу, коліна трохи зігнуті, стопи ставить клишоного (носками у середину). Тулуб для збереження рівноваги дещо відкинути назад, голову тримати прямо. Руки трохи зігнуті в ліктях, розвести в сторони, кисті звисають м’яко, пасивно. Під час ходьби „ведмідь” може повертати голову в різні боки, начебто принюхуючись і прислухаючись до навколишнього.
„Курчата” – бігають на півпальцях швидко, метушливо, наслідуючи рухи справжніх курчат. Руки відведені назад або притиснуті ліктями до тулуба й розкриті в сторони, кисті передають тріпотіння крилець. Показуючи, як курча дзьобає, треба тулуб трохи нахилити вперед і похитувати головою, наче „дзьобаєш”. Олена Мартиненко
„Півник” – ходить поважним кроком, плавно піджимаючи під себе, а потім випрямляючи вперед ногу для кроку. Голова гордо піднята вгору, руки можна тримати за спиною.
„Гуси й качки” – ходять перевалюючись, можна використовувати ходьбу у напівприсіданні, опираючись руками на коліна (пальцями усередину, лікті в сторони). Зупиняючись, „гуси” можуть “витягувати шиї і шипіти”, втікаючи, „гуси” широко „махають крилами”.
„Пінгвіни” – ходять, поперемінно переступаючи з ноги на ногу, не згинаючи коліна, виконують поступове присідання, крутячи стегнами, ніби чистять свої хвостики.
„У світі тварин” Педагог повинен підібрати музичні твори, що відповідали б характеру різних тварин. Бажано, аби музика була знайома і зрозуміла дітям. Діти стають кружка. Звучать різні уривки музики. Діти за бажанням виходять на середину кола та імітують рухи тієї чи іншої тварини. При повторенні музики всі виконують показану імпровізацію.
2-В класс завдання на 14.04.2021
2-А і 2-Б завдання на 16.04.2021
Тема уроку: рухова імпровізація під музику різних темпів.
1. Подивіться відео
Завдання:
- які темпи музики ви запамятали?
- підібрати під різні темпи музику яка вам подобається.
- вибрати один із варіантів и з танцювати під неї.
2. Танцювальна хвилинка:
https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg&ab_channel=iLearn
2-В клас завдання на 07.04.2021р
2-А і 2-Б класи завданя на 09.04. 2021р
Танцюва́льна імпровіза́ція — це виконання певних танцювальних елементів безпосередньо у танці без попередньої підготовки.
Специфіка імпровізації, як найактивнішого виду творчості полягає у тому, що виконавець, передаючи у танці своє індивідуальне ставлення до музичного образу, нікого не повторює, а створює зовсім новий продукт творчості.
Для занять творчою імпровізацією потрібна творча пам’ять, яка тренується запам’ятовуванням комбінацій вправ даного уроку. Учням час від часу пропонується запам’ятати й на наступному занятті показати вправи.
Завдання: включіть улюблену музику, закрийти очі і рухайтесь так як вам хочеться, як ви відчуваєте. Перед цим, перегляньте відео-урок про імпровізацію.
2-А і 2-Б клас на 20.01.2021
2-В клас на 22.01.2021
Тема уроку: Згинання до щіколотки і відривання працюючої ноги у вільному положені вперед на 3/5 з одночасним підскоком на опорній нозі (угинання).
Вивчення нового руху "Угинання"
На "раз-і" підстрибнути на лівій нозі й опуститися на всю ступню або на низькі півпальці, коліно трохи зігнуте. Праву ногу зігнувши в коліні, наблизити ступнею (підйом витягнутий) попереду до кісточки лівої ноги, коліно відхилити в право.
На "два-і" підстрибнути на лівій нозі. Праву ногу, розгинаючи в коліні виворітно, витягнути уперед-назад, підйом вільний. Корпус трохи повернути лівим плечем уперед.
Те ж саме з другої ноги.
Дивимось відео-урок:
2-А і 2-Б клас на 15.01.2021
2-В клас на 13.01.2021
Тема уроку: Чергові кидки з перескоками з однієї ноги на другу, вперед по VI позиції на низьких півпальцях (Чосанка)
Комментариев нет:
Отправить комментарий