Уроки хореографії 1 класу

1 класс завданя на 04.02.2022

Тема уроку: Вправи з психогімнастики

Для психічного здоров’я людині необхідна збалансованість емоцій. Розлад почуттів сприяє виникненню емоційних розладів, які приводять до відхилень у розвитку особистості дитини. Невміння висловити свої почуття, скупість, негнучкість або неадекватність міміко-жестової мови ускладнює спілкування дітей з товаришами та дорослими. Діти з вадами розумового розвитку не можуть жестами показати точні характеристики предметів. Вони значно гірше, ніж діти з нормальним інтелектом, розрізняють почуття на обличчі іншої людини. Недостатня диференційованість рухів мімічних м’язів призводить до недорозвитку лицьової моторики та невміння висловити свої почуття.

Ось чому на уроках ритміки необхідно приділяти увагу вправам з психогімнастики. У першому класі слід навчати дітей елементів техніки виразності рухів, використовуючи їх у вихованні емоцій, а потім у техніці набуття навичок саморозслаблення. Дитина повинна зрозуміти, що між думками, почуттями та поведінкою існує зв’язок. Виконуючи вправи з психогімнастики, діти вивчають різні емоції, можливість керувати ними. 

   Без уміння керувати емоціями не можна також виховувати дитину у моральному відношенні. Адже В.О. Сухомлинський зазначав, що розвинені почуття, висока емоційна культура – це, образно кажучи, абсолютний музичний слух моральної вихованості.

Під час вправ із психогімнастики діти розвивають міміку. Їхні жести і пантоміміка стають більш усвідомленими, різноманітними. За допомогою цих вправ можна навчити дітей розпізнавати і висловлювати такі почуття, як радість, здивування, огида, гнів, цікавість, острах, сором, провина.

   Для розвитку уяви дітей необхідно навчити їх ігрового перевтілення. На заняттях з ритміки добирається нескладний сюжет за малюнком. Діти повинні відтворити в своїх рухах той чи інший ігровий образ, закладений у темпі музичного твору.  Наприклад, зобразити пташку, яка летить, веселого чи сумного зайчика, клишоногого ведмедя, голодного вовка, хитру лисицю.

Вправи «Маленький актор»

Треба показати:

v вираз обличчя людини, яка їсть кислий лимон;

v вираз обличчя людини, яка їсть солодке варення;

v вираз обличчя людини, яка п’є дуже гарячий чай;

v як дитина вдихає аромат квітів;

v як людина питиме дуже гіркі ліки;

v як шив і вколовся голкою, як у темряві шукає двері, як сміється від лоскотання;

v як би себе повів, коли звучить дуже голосна музика;

v як займається боксом, як захищається від нападника, як спокійно іде, як швидко біжить;

v як дивиться на дуже яскраве сонце, як роздивляється себе в дзеркалі;

v як задихається від диму, як вдихнув свіжого повітря.

Вправа «Смайлик»

До малюнків дібрати назву почуттів і сказати, який смайлик: здивований, радісний, засмучений, злий тощо.

     Роздивитися малюнки із зображеннями міміки:

         




1 класс завданя на 28.01.2022

Тема уроку: Танцювальні етюди на тему природа
 „Зима” (масова імпровізація). Дітям пропонують зобразити рухами настрій, пов’язаний з зимою, через образи ялинки, сніжинки, Снігуроньки і Діда Мороза, дітей, які бавляться сніжками або ліплять снігову бабу. Рухи: танцювальні кроки, біг, стрибки, кружляння на місці, виразні рухи.

 „Новорічний карнавал” (масова імпровізація). Дітям пропонують побувати на карнавалі. За власним бажанням вони обирають маски улюблених героїв казок та  мультфільмів і передають рухами їхні характерні особливості. Рухи добирають самостійно. 

„Весняний краєвид” (масова імпровізація). Образи : пролісок, струмочок, птахи, бруньки на деревах. Рухи: дрібний біг по колу, підскоки, використання виразних рухів рук (крила птахів, сонячних променів, біг струмочка), тощо. 

„Літо” (масова імпровізація). Дітям пропонують імпровізувати на теми, пов’язані з літом, – хвилюється колосся жита, летять у небі птахи, бджоли гудуть, бабки та метелики пурхають. Рухи: підскоки, стрибки, кружляння, похитування тулубом, руками, головою, перебіжки з місця на місце (з квітки на квітку) тощо. 

„Осіннє листя” (масова імпровізація). Діти показують, як кружляє і падає на землю листя, як сильний вітер несе його в далечінь, а діти радісно збирають гарні букети і граються з листям. Рухи: дрібний біг, кружляння, плавне човгання ногами по підлозі, присідання, виразні рухи руками. 





 1-А і 1-Б класи завдання на 15.04.2021р.


Тема уроку: Танцювальний крок з носка (па марше), підскоки, підскоки в повороті. Танець гра "знайди пару".

1. Па марше (па marché). Рух виконується як легкий біг. На кожну чверть такту виконавець робить крок вперед. ... Музичний розмір – 3/4 Рух виконується на 2 такти: на перший такт з однієї ноги, на другий – з іншої.

2. Підскоки. Подивившись відео можна вивчити рух.

https://www.youtube.com/watch?v=PMF-tv-1AQc&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Танец гра "пройдись як..."

https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4&ab_channel=%D0%96%D0%B2%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BA.%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA.

Танец гра "Зробить той...."

https://www.youtube.com/watch?v=qiMN7A5ibp8&t=6s&ab_channel=%D0%96%D0%B2%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BA.%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA.

4. Танцювальна хвилинка:

https://www.youtube.com/watch?v=FeUTM-gZvRE&t=68s&ab_channel=%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%93%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D1%96%D1%8F




1-А і 1-Б класи завдання на 08.04.2021р.



Тема уроку: Стрибки soute на двох ногах. Імпровізація танцювальних кроків в образі тварин. 

Temps saute (Темпс соте або просто соте) - (з франц. Час стрибати) найпростіший стрибок класичного танцю. З цього стрибка починається відпрацювання техніки всіх стрибків. Зазвичай виконується за I, II і V, але можливе виконання по іншим позиціям ніг.

Музичний розмір 4/4, 2/4.

Початкове положення - I позиція ніг, підготовча позиція рук.

Preparation ([препарасьйон] з франц. Підготовка):

«Раз», «Два» - руки роблять «подих» (розкриваються злегка в сторони від ліктя (allonge)).

«Три», «Чотири» - руки повертаються в початкове положення, ноги роблять пружне Demi-plie.

Temps saute [Темпс соте]

«Раз» - ноги з силою відштовхуються від статі, коліна і стопи моментально витягуються.

«Два» - приземлення відбувається плавно і безшумно на полупальци, а потім на всю стопу. Коліна амортизуючи, згинаються в Demi-plie.

«Три» - вихідне положення.

«Чотири» - Demi-plie для нового стрибка.

Необхідно пам'ятати, що всі стрибки робляться при повній виворотності ніг. П'яти обов'язково повинні стояти на підлозі перед стрибком і після нього. Корпус повинен зберігати точне перпендикулярне положення до підлоги на всіх етапах руху.

Нижче прилагається відео-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=xD0odhL3nTo

2. Імпровізація танцювальних кроків в образі тварин. Ми з вами зіграємо в рухливу гру "пройди як..."

Рухлива гра "пройдись як..."

Рухлива гра "Зробить той..."

https://www.youtube.com/watch?v=qiMN7A5ibp8&t=6s&ab_channel=%D0%96%D0%B2%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BA.%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA.

Творче завдання: Дівчата намалюють малюнок як вони танцюють, а хлопці - як займаються спортом. 

1-А і 1-Б класи завдання на 21.01.2021 р


Тема уроку: Партерні вправи на розслаблення та групування тулубу. Бігові та стрибкові вправи. 

Термін «партерна гімнастика» або «партерний екзерсис» з’явився нещодавно. Його 
винекнення пов’язано з розвитком нетрадиційних видів гімнастики. Слово «партер» 
походить від французького parterre (по землі): слово par - по, а слово terre - земля. Під 
«партерним» екзерсисом розуміють виконання різного роду вправ в положенні сидячи, 
лежачи, на боці, з різних упорів.
Такі вправи розвивають танцювальний крок, виворотність у дітей, розтягують ахіллове 
сухожилля, розвивають гнучкість корпусу, допомагають витягнутості колінного суглоба і 
стопи. Крім цього, партерний екзерсис – це гарний інструмент розвитку рухових функцій 
(виворотності ніг, підйому ніг, гнучкості корпусу, кроку, стрибка) і підготовчий етап до 
традиційного класичного і народно-характерного екзерсису біля верстата, який потребує 
високого фізичного напруження. Заняття партерною гімнастикою дозволяють починаючим 
танцівникам набути навичок витягнутого носка, рівного і підтягнутого тулубу, дадуть 
первинне уявлення дітям про роботу м'язів ніг, рук, шиї та спини. 
Отже, основними завданнями партерної гімнастики є:
·  зміцнення опорно-рухового апарату;
·  розвиток сили м'язів, зміцнення суглобів і підвищення їх рухливості;
·  розвиток витривалості і постановка дихання;
·  вироблення навичок високої культури рухів.
Допомогти формуванню скелетно-м'язового апарату, постави, підвищити гнучкість суглобів,
 поліпшити еластичність м'язів і зв'язок, наростити силу м'язів - ось основна мета 
використання партерного екзерсису.
Для роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку краще за все підходить саме
 партерний екзерсис, тому що дитині ще важко координувати рухи свого тіла, включати в 
роботу різні групи м'язів, а заняття в положенні сидячи або лежачи полегшують йому ці 
завдання: на підлозі легше встежити за правильністю виконання, виворотністю, а також 
 натягнутісті ніг і корпусу.

Загальнорозвиваючі вправи.

1. "Складочка" ( нахили тулубу вперед до ніг)
В.п. ноги у 6 позиції, руки на поясі, голова прямо.
Музичний розмір 4/4
На «раз і два і три і» корпус разом із руками опускаються на ноги, руками намагаємось тримати стопу.
На «чотири і» у в.п.

2. «Берізка»  ( вправа для пресу та зміцнення м’язів поперекового відділу хребта)
Музичний розмір 4/4
В.п. ноги лежать на підлозі у 6 позиції, стопи натягнуті, руку вздовж тулубу
На « раз і два і» ноги підіймаються на 90°
На «три і чотири і» натягнуті ноги утворюють пряму лінію, починаючи від стоп ніг та закінчуючи лопатками.
Тримаємось у такому положенні 2 такти
На « раз і два і» таз опускаємо на підлогу
На «три і чотири і» з округленою спиною опускаємо ноги на підлогу у в.п.


3.  «Стілець» ( вправа для зміцнення поперекового відділу хребта)
Музичний розмір 4/4 ( 4 такта)
В.п. ноги підняті на 90°, руки вздовж корпусу
На «раз і два і» відриваємо таз від пілоги, намагаючись підняти його якнайвище
На «три і чотири і» перехиляємо ноги за голову, ставимо коліна на підлогу так , щоб голова була між ніг.
Знаходимось у такому положенні 2 такта.
На « раз і два і» підіймаємо ноги на 90°
На» три і чотири і» опускаємо ноги на підлогу.

4.  «Човник» ( вправа для зміцнення м’язів спини та преса)
Музичний розмір 4/4
В.п. руки витягнуті вперед,ноги рівні, носки натягнуті, голова опущена вниз.
На «раз і два і» ноги та руки одночасно відриваються від підлоги, м’язи спини напружені
На « три і чотири і» повернутися у вихідне положення


5.  « Кошик» ( вправа для зміцнення м’язів спини)
Музичний розмір 4/4
В.п. руки тримають щиколотку зігнутих в коліні ніг ( права рука тримає праву щиколотку, ліва рука – ліву щиколотку)
На « раз і два і» витягування ніг вгору
На « три і чотири і» повернутися у вихідне положення


6. «Місток» ( права для гнучкості спини, зміцнювання м’язів спини)
Музичний розмір 4/4
В.п. ноги зігнуті в колінах, руки знаходяться біля плечей
На « раз і два і» міцно стати на руки і ноги і одночасно прогнутися в спині
На « три і чотири і» обережно повернутися у вихідне положення


7. « Кільце » ( вправа для розвитку гнучкості )
Музичний розмір 4/4
В.п. ноги випрямлені, корпус лежить на підлозі, руки зігнуті в ліктях біля грудей долонями вниз.
На « раз і два і» випрямити руки, прогнутися з головою назад; ногами , зігнутими в колінах, дістати до голови.
На « три і чотири і» повернутися у вихідне положення

 8. «Кішечка» ( вправа для розвитку гнучкості хребта)
Музичний розмір 4/4
В.п. ноги на ширині плечей, долонями спиратися на підлогу
На « раз і два і» прогнутися в спині, голову підняти вгору
На « три і чотири і» вигнутись в зворотньому напрямку, утворивши «горку»

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 2 клас урок на 10.02.2022